prosim o pripominky ke strankam

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Fri Nov 14 14:03:48 CET 2008

On Fri, 14 Nov 2008, Dan Lukes wrote:

> Z hlediska portability se mi jevi byt nejlepsi psat script v 'sh' a interpreter
> nahoru neuvadet vubec - pak se pouzije sh z toho umisteni, kde je na danem
> systemu.

	a nebo bash, anebo csh, podle toho co ma dany uzivatel nastaveny.
Podle me je nejlepsi vzdy uvadet /bin/sh. Pokud system nema /bin/sh, neni to
unix a pak by stejne nic nefungovalo :-)

	skript ktery funguje pod /bin/sh v BSD nutne nemusi fungovat pod
bashem. Nekde bych snad i vyhrabal priklad, z hlavy to ted dohromady nedam.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz