tisky v bsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 13 11:09:12 CET 2008

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 11/13/08 10:45:
> ve webovym prostredi na https://192.168.0.5:631/ mohu normalne pracovat,
> ale v okamziku kdy v poslednik kroku chci pridat tiskarnu mi to vyhodi
> nasledujici hlasku.
>

> Pokoušíte se přistoupit na adresu https://test63.keytec.cz:631/admin,
> která je nedostupná
>
> nevim proc to do adresy mota domenu. test63 je nazev stroje a keytec.cz
> je domena.

Udelej si ve sve siti poradek v DNS, tak abys mohl regulerne pouzivat
jmena a ne IP a az budes mit v poradku tohle, vrat se ke konfigurovani
tiskaren.

Ja nevim, jestli ty problemy spolu souvisi, ale mohou a pritomnost dvou
problemu - i kdyby spolu nesouvisly - reseni v kazdem pripade
komplikuje. Cim mene problemu budes resit soucasne tim jednodussi to bude.

Konfigurovat tiskarny v dobe, kdyz jeste nemam hotovou elementarni
konfiguraci IP je predcasne.