4-5TB pod FBSD?

Marek Matejka marek.matejka at telekomaustria.cz
Sat Nov 8 17:13:09 CET 2008

Ahoj,

ja vytvarim file system rovnou na vznikle zarizeni po vytvoreni pole:

backup1:~# df -k
Filesystem  1024-blocks       Used      Avail Capacity  Mounted on
/dev/da0s1a     2026030      40120    1823828     2%    /
devfs                 1          1          0   100%    /dev
/dev/da0s1d    10154158     913760    8428066    10%    /usr
/dev/da0s1e    21572204      27484   19818944     0%    /var
/dev/da1    13203915076 5908686982 7295228094    45%    /data

/etc/rc.conf:
background_fsck="NO"
fsck_y_enable="YES"

/boot/loader.conf: