OT - Re: FlowControl (dovysvetleni)

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Tue Nov 4 07:35:48 CET 2008

Dan Lukes napsal(a):

> Dobre, o vasem problemu toho moc nevim a sem to ani nepatri, ale
> navrzene reseni zni podezrele.

Omlouvam se za OT, tohle je uz jen pro dovysvetleni situace (opravdu to
sem nepatri). To problematicke zarizeni je 10 GHz pojitko UNI10G firmy
Summit Development. Jinak vznikajici strojek ma u starsich jednotek
jeden neduh, ktery priznava i sam vyrobce. Podle jeho vyjadresni je v
zarizeni pouzit "nejaky prumyslvoy switch" a pri prichodu nejakych
packetu (vyrobcem blize nespecifikovanych a zatim se nikomu nepovedlo
zjistit, jakych presne) se zarizeni v lepsi pripade zrestartuje, v
horsim pripade uplne zasekne. Jedine reseni, jak problem obejit je, ze
je alespon na jedne strane aktivni flow control. Na strane ISP je
switch, ktery F-C nepodporuje vubec (bohuzel).
Bylo vyreseno tak, ze jsem na mem switchi udelal vlan, zapnul F-C a
pustil provoz pres switch.

Zbynek