SSH se prihlasuje neumerne dlouho

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Oct 23 23:32:53 CEST 2008

On Thu, 23 Oct 2008, Jaroslav Joska wrote:

>meli problem uzivatele, kteri byli pripojeni pres ADSL modem a resili to pomoci
>iptables. Ja jsem ale na LANce. Nesetkal jste se s tim nekdo?

	prilis malo informaci. Muze to byt problem s DNS, muze to byt sitove
namontovany home adresar, muze to byt ne-lokalni autentizaci (LDAP, NIS),
muze to byt necim co mas ve svym profilu, muze to byt neco jinyho.

	spust si server v debug modu na jinym portu a podivej se, kde to
ceka.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz