SSH se prihlasuje neumerne dlouho

Jaroslav Joska jaroslav.joska at email.cz
Thu Oct 23 21:45:12 CEST 2008

Ahoj vsem!
Mam na serveru x86 FBSD7, kde mi bezi Apache22, MySQL, ftp s ssh.
Na serveru bezi monitorovaci soft zabbix vyuzivajici snmp. Mam ale problem. Kdyz
se chci na server vzdalene prihlasit pres ssh, neumerne dlouho to trva. Drive jsem
se s necim podobnym setkal, ale to bylo tim, ze jsem mel spatne nastavenou
secondary dns. Tady mi bind nebezi. Prochazel jsem fora a na linuxu s timto
meli problem uzivatele, kteri byli pripojeni pres ADSL modem a resili to pomoci
iptables. Ja jsem ale na LANce. Nesetkal jste se s tim nekdo?
Diky, Jozin