OT - užitečnost -> Re: Jails in jail

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Tue Oct 14 22:36:15 CEST 2008

František Kučera wrote:
> jen tak ze zvědavosti by mne zajímalo, k čemu je tohle dobré.
> Napadá mě leda to, že jsem správce jednoho jailu a chci v něm oddělit některé
> aplikace. Ale pokud vládnu celému fyzickému stroji, je hierarchie jailů k
> něčemu dobrá?

Stavajici situace - jeden flakajici se stroj, na kterem budou jaily pro
postovni server, xy server, zx server a server pro webhosting, kde co
jeden ucet (tj. jedny nebo vice stranek jednoho klienta), to vlastni
"sub-jail".

Budouci situace - jeden stroj to po nejake ne prílís dlouhe dobe rustu
prestane zvladat a bude potreba rozdelit to na vice stroju. V tu chvili
se napriklad vezme onen webhostingovy jail a vice mene bezbolestne se i
se svymi "sub-jaily" prenese na fyzicky oddeleny stroj.
--
S pozdravem

Ondra Knezour