Jails in jail

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Oct 13 11:06:20 CEST 2008

Ondra Knezour wrote:
> Dobre rano vsem,
>
> nez zacnu zbytecne experimentovat, chtel bych se zeptat, zda ma nekdo
> zkusenost s provozem dalsich jailu uvnitr jailu. Zatim jsem to nezkusil,
> tudiz me predevsim zajima zda je to vubec funkcni a pokud ano, zda nekdo
> muze rict, ze to bez problemu funguje nebo naopak je to zdrojem mnohych
> nocnich mur.

Pokud je mi znamo, tak to ve verzi 6.x ani 7.x mozne neni. Nicmene se o
tom uz parkrat v minulosti mluvilo (hlavne ve spojitosti s vimage).
Kdysi davno existoval mljail patch pro 5.x, ktery (tak jako i nekolik
dalsich patchu v te dobe) napsal Pawel Jakub Dawidek (v soucasnosti ma
na triku treba gjournal, ZFS atd.).

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-jail/2007-September/000098.html

Pro vice informaci doporucuji google a frazi 'Hierarchical jails'

Mirek