Postfix v lokalni siti

Josef Brzak brzak at linux.fjfi.cvut.cz
Sun Oct 12 21:13:05 CEST 2008

Ahoj,

   predne se omlouvam, ze s dotazem znovu otravuji :-). Dival jsem se na
   nastaveni postfixu a pridal jsem do main.cf nasledujici radek:

   sender_canonical_maps = hash:/etc/postfix/sender_canonical

   Do souboru /etc/postfix/sender_canonical jsem pridal radek
   @domena.cz	mailuser at domena.cz

   Tento prepis bohuzel nefunguje nebo spis funguje, jen kdyz poslu mail
   prikazem:

   /bin/echo "Test" | mail -s "Test" muj at mail.cz

   Kdyz pouziju napr.

   /usr/sbin/smtp-source -v -t muj at mail.cz 127.0.0.1:25

   tak uz se ten prepis neaplikuje.

   Kdyz do /etc/postfix/sender_canonical napisu:
   root at domena.cz	mailuser at domena.cz
   oracle at domena.cz	mailuser at domena.cz

   Tak to funguje pekne, ale neni mozne tam vypisovat vsechny uzivatel. Je
   mozne nejak nahradit vsechny uzivatele, tak jak jsem to uvedl pro
   sendmail v mem dotazu?

   Predem dekuji za radu.

 			      Pepa Brzak