smbtar- presmerovani vystupu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Oct 9 14:50:00 CEST 2008

Jaroslav Votruba wrote:

> jo to je ono.
> Jen mi prosím prozradte, jak to jeste udelat, abych s tim textem mohl
> pracovat jeste pred tim, nez se ulozi do souboru. Az vyparsovany
> vysledek bych chtel ukladat.
> dekuji

Nejsem si uplne jisty, ze jsem pochopil, co se vlastne od toho prikazu
pozaduje. Puvodne se mel jen vystup poslat do souboru, ted uz se chce
nejak zpracovavat.
Tak myslim, ze nejlepsi bude, precist si neco o presmerovani vystupu:
http://tomecat.com/jeffy/tttt/shredir.html
a pripadne pouzit tee [man tee] k duplikaci vystupu do dalsiho prikazu a
souboru zaroven.

Mirek