OT - PostFix

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Oct 5 11:38:50 CEST 2008

Jan Dusatko wrote:
> Zdravim,
> jedna se o dotaz trochu mimo fora o FreeBSD, ale mam nasledujici problem.
> Odesilani posty z loopback interface (127.0.0.1) mi blokuje autentizacni
> mechanismus. Nekde mam spatne nastaveni a momentalne hledam parametry, ktere
> mi dokazi pro loopback authentizaci vypnout.
> Pouzivam na postovni server Postfix. Kdysi jsem jako antispam pouzival ASSP,
> bohuzel generovana zatez a ruzne zalezitosti ohledne spravy a mne
> presvedcily, momentalne prechazim na oblibeny SpamAssassin. Pro POP3/IMAP4
> [...]

To se takhle bez ukazky konfigurace tezko radi. Ve vychozim nastaveni
Postfix postu z lo0 neblokuje, takze "nekdo" musel v konfiguraci udelat
chybu.
Doporucuji se lepe podivat do main.cf okolo sekce TRUST AND RELAY
CONTROL. Tam je i neco jako mynetworks_style = host a par informaci k
tomu dulezitych.
Pripadne se podivat na vsechny varianty smtpd_*****_restrictions, kde by
to patrne melo zacinat permit_mynetworks, permit_sasl_authenticated a
pak teprve pokracuji pravidla pro rejecty.

Zbytek kdyztak muzeme probrat soukrome mimo konferenci, sem to asi
opravdu moc nepatri.

Mirek