smbtar problem

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Oct 2 17:33:06 CEST 2008

Jaroslav Votruba wrote:
> dobry den
> mohli by jste mi pomoci s smbtarem? Použiji prikaz
>
> smbtar -v -s 192.168.0.149  -t /home/votruba/backup.bkp -u votruba -p heslo
>
> s timto vysledkem
>

> server    is 192.168.0.149
> share     is backup\\
> tar args  is
> tape      is /home/votruba/backup.bkp
> blocksize is
> added interface ip=192.168.0.1 bcast=192.168.1.255 nmask=255.255.254.0
> can't determine netmask for lo
> Domain=[VOTRUBA] OS=[Windows 5.0] Server=[Windows 2000 LAN Manager]
> [...]

Nikdy jsem smbtar nepouzil a ani jsem nevedel, ze existuje, ale
jednoduchy pohled do manualu rika, ze je to shellscript a kdyz se do nej
podivam, vypada pomerne jednoduse, takze predpokladam, ze odpoved na
vsechny otazky se nalezaji prave v prozkoumani toho shellscriptu.
Takze bych rekl, ze cesta se uvadi jako adredar\podadresar\soubor
Na poradi parametru podle me nezalezi.

A na konci toho scriptu je vlastne cely sestaveny prikaz z tech
promennych, takze ho lze z toho opsat a vyzkouset samostatne mimo tento
script.

Mirek