NFS - tuning

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Sep 30 09:36:02 CEST 2008

Josef Hrabec wrote:
> [...]

No, jako prvni zacni kontrolou site, zda je vse opravdu tak jak ma byt (rychlosti na obou stranach
stejne, duplexy, firewaly a t.d. [mluvim o strane karty a switche u obou pocitacu]). Pokud to NFS bezi standartne, tak jede na UDP
a tim padem neni kdo by pripadne vylepsil mozne chyby na nizsi vrstve, coz pri nasledne nutnosti opakovat casti prenosu a pozitivni
zpetne vazbe muze mit necekane konsekvence (ztrata rychlosti je v takovem pripade zcela zarucena).

> Ano, rikal jsem si, jestli by to neslo treba dvakrat rychleji. V soucasne

Rychlost by mela byt cca stejna nez u toho ftp a bude limitovana bud rychlosti site, disku nebo
sbernice. Na to, co to bude presneji jsi poskytl malo informaci.

> chvili mi to na 1Gbps lan chodi cca 100Mbps coz je cca 10% propustnosti te
> lan. Ale treba je tech 100Mbps pro NFS jakysi strop a lan 1Gbps nelze vide
> vyuzit...

No, mozne je lecos, ale tohle zduvodneni je spise to nepravdepodobne (receno slusne).

Jirka