ipfw to db

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Sep 16 18:02:18 CEST 2008

Mirek Kolar napsal/wrote, On 09/16/08 17:18:
> chtel bych se touto cestou zeptat, zda nekdo nepouziva, nebo nevi, jakym
> zpusobem dostat data z IPFW do PGSQL databaze.
> Predstavu mam takovou, ze by se jednalo napr. o perl skript, ktery by byl
> spousten cronem a v urcitem casovem intervalu bral informace o prenesenych
> datech z konkretni queue a posilal je do databazove tabulky, kde by bylo s
> daty dale pracovano, prevazne pomoci PHP.

Nejprve doporucim k precteni
http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2003-February/005000.html
http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2003-February/005039.html

Tam jsou zminena nektera alternativni reseni. Pokud by te zaujal
"program na pocitani" (ovsem, uklada do MySQL, takze bysis ho musel
upravit) tak si napis do konference - nekdo z tech, kterym jsem ho driv
poslal ti ho treba posle. Ja sam tu ted mesic nebudu.

Pokud trvas na reseni popsanem - bud' to chces resit ciste scriptem -
tak si vysledek vylistujes pomoci ipfw -a l a vysledek si scriptem
rozparsujes a dale zpracujes podle svych predstav az do podoby SQL
prikazu, ktere posles databazi. Mel by to byt script vsehovsudy na par
radek, obzvlast v perlu - ja bych to psal v cistem shellu a i tak to
odhaduju na script v rozsahu do 15 radek.

Nebo to nebudes delat scriptem a napises si program, ktery bude na
strane jedne komunikovat se systemem a vycte si z nej aktualni stav IPFW
a na strane druhe bude komunikovat s databazi do ktere zapise vysledek.