sporic rain_saver - neni to podstatne, ale

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Sep 11 15:20:25 CEST 2008

Petr Macek wrote:
> Zdravim,
>
> nevim, zda to oznacit jako OT, ono se to BSD tyka.
>
> Od verze 7.0 (amd64 urcite, jak u i386 nevim) mi nejde spustit muj
> oblibeny sporic:
>
> Sep 11 19:25:21 mail kernel: rain_saver: the console does not support
> M_VGA_CG320
> Sep 11 19:25:21 mail kernel: module_register_init: MOD_LOAD (rain_saver,
> 0xffffffff93961010, 0) error 19
>
> Ta prvni hlaska je jasna, ale tak nejak nemuzu prijit na to, jak to
> rozbehat. Poradi nekdo?
> Diky

Nerad bych placnul nejakou hloupost, ale mam takovy dojem, ze jsem v
mailinglistech cetl, ze na amd64 ma konzole podporu jen pro velmi
omezene mnozstvi rozliseni / rezimu (dost mozna, ze jedno jedine) a tak
by tohle mohlo byt tim duvodem, proc ten sporic nefunguje s hlaskou o
rezimu M_VGA_CG320.

Jestli se pletu, tak budu rad, kdyz me nekdo opravi a pouci.

Mirek