postfix sms notifikacia

tomas at ciernik.sk tomas at ciernik.sk
Fri Sep 5 14:44:43 CEST 2008

On Fri, 5 Sep 2008 14:39:06 +0200, Marian Cerny <jojo at matfyz.cz> wrote:
> Ja by som to riesil cez procmail, teda konkretnemu uzivatelovi by som do
> ~/.procmailrc pridal presmerovanie kopie mailu do skriptu. Ale ak to ma
> byt celoplosne pre vsetkych uzivatelov, tak neviem, ci by sa na to dal
> pouzit procmail.

Nema to byt celoplosne pre vsetkych, rad by som dal dokonca uzivatelom
moznost si nakonfigurovat, ktore maily notifikovat a ktore nie.

Je tu este jeden zasadny problem - pouzivam virtualne schranky, vtedy
to zrejme nepojde (pod pojmom virtualne schranky myslim, ze nie kazdy
uzivatel mailoveho servera ma zriadene ssh konto).