postfix sms notifikacia + dorucovanie do roznych podadresarov v mailboxe

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Fri Sep 5 12:37:08 CEST 2008

Zdravim,

rad by som poprosil o pomoc pri rieseni nasledujucich problemov:

1. mam rozbehnutu komunikaciu medzi freebsd 6.3 a telefonom
prostrednictvom serioveho kabla. Teraz by som chcel sprevadzkovat
notifikaciu novych mailov prostrednictvom sms. Pouzivam postfix 2.5.1,
virtualne schranky a vlastny skript na posielanie SMS.

Ak som dobre pochopil manual, tak odovzdanie mailu tomu skriptu by mohlo
fungovat prostrednictvom pipe.

Lenze tu vidim problem, ze tento skript by musel odovzdany mail bud
ulozit kam treba, alebo ho nejakym sposobom vratit inej instancii
postfixu, ktora ho doruci. Ako urobit toto, nemam ani sajnu.

Preto by som chcel poprosit o pomoc niekoho, kto uz ma toto funkcne (ci
uz tymto, alebo akymkolvek inym sposobom, ktory mi nenapadol).

2. hladam nejaky nastroj, ktory dokaze podla konfiguracie ulozenej v
MySQL dorucovat maily do konkretnych podadresarov v mailboxe.

Dakujem,

Tomas Ciernik.