Apache umiera na signal 4

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Tue Aug 26 23:30:46 CEST 2008

Zdravim,

neco podobneho resim skoro pri kazdem pridani/odebrani modulu php. Nebo
pri instalaci noveho stroje.

Konkretne se stava, ze Apache nekdy "sam od sebe" a nebo na -HUP reaguje
seg.fault. Zatim vzdy pomohlo zprehazeni poradi modulu php v
konfiguracnim souboru.

Je fakt, ze se nikdy neslozil na sig 4, takze to mozna vubec nesouvisi s
problemem. Pamatuji, ze byl problem s pthread...

Michal