FreeBSD 7 a vyssi na Lenovo 3000 n200

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Fri Aug 22 14:10:57 CEST 2008

On 2008-08-21 18:08 +0200, Martin Kopta wrote:
> Lenovo 3000 n200 (TY2BWCV). Zajimala by mne kompatibilita
> tohoto notebooku s FreeBSD 7 a vyssi

> Intel wifi verim, ze pujde, procesor+ram+hdd+mechanika snad take, o
> kameru a ctecku karet mi ani tak nejde a nvidia grafika by mela jit
> bezproblemu. Co, ale nevim je zda pujde uspavani do RAM (hibernace me
> nezajima)

Lenovo 3000 N200 mam, ale zatial na nom pouzivam iba Windows.
Nainstaloval som tam FreeBSD 7.0-STABLE-200807, pretoze v starsich
nefungovala Broadcom sietovka. Driver na wifi to nenaslo. S uspavanim
pod FreeBSD nemam velmi skusenosti. Skusil som zzz, notebook sa uspal,
ale na stlacenie klaves sa uz uplne nezobudil. Kamera a citacka
pochybujem ze pojdu.

Ak by ta este nieco zaujimalo, daj vediet. V Prahe je mozne si aj
osahat ;-).

Marian