FreeBSD 7 a vyssi na Lenovo 3000 n200

Martin Kopta dum8d0g at gmail.com
Thu Aug 21 18:08:18 CEST 2008

Dobry den,

  aktualne mam FreeBSD 7-STABLE na HP Compaq nx7400 a vetsina veci
celkem funguje, ale brzy si budu kupovat notebook novy a zatim mam
namireno na Lenovo 3000 n200 (TY2BWCV). Zajimala by mne kompatibilita
tohoto notebooku s FreeBSD 7 a vyssi (az bude 8 tak prejdu na 8 a tak
dal..). Co rikaji linuxovi uzivatele, tak n200 povetsinou
je /kompatibilni/, ale FreeBSD uzivatelu n200 jsem prilis nenasel.
Intel wifi verim, ze pujde, procesor+ram+hdd+mechanika snad take, o
kameru a ctecku karet mi ani tak nejde a nvidia grafika by mela jit
bezproblemu. Co, ale nevim je zda pujde uspavani do RAM (hibernace me
nezajima), kterou hodne pouzivam - nekteri linuxovi uzivatele rikaji ze
Suspend-To-Ram funguje out-of-box ale to mi na nx7400 funguje take a ve
FreeBSD ne.

Kdyby se prosim nasla nejaka hodna duse co pouziva FreeBSD na Lenovo
3000 n200 a poreferovala by o kompatibilite, byl bych velice vdecny.
Stale jeste hledam informace, ale je jich velmi malo.

Diky, Martin 'dum8d0g' Kopta