nesmrtelny proces

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Mon Aug 18 09:49:50 CEST 2008

> 	ps(1):
>
>      state     The state is given by a sequence of characters, for
> example,
>                ``RWNA''.  The first character indicates the run state of
> the
>                process:
>
>                D       Marks a process in disk (or other short term,
> uninter-
>                        ruptible) wait.
>
> 	visi to v nejakym syscallu v miste, kde ho neni mozny prerusit a
> dorucit tak signal. Muzes zacit zjistovat, proc a kde to tam visi.

> 	nejjednodussi by myslim byl reboot.

> [...]

Ano, reboot by to vyresil. Ale mel jsem stejnou vec na jinem pocitaci (se
stejnym release) a reboot zustal viset a muselo se tam dojit fyzicky to
resetnout.

Pocitam s tim, ze tam budu muset take fyzicky dojit i v tomto pripade,
proto to radeji na dalku nerebootuji. Zvlastni je, ze je to stejna vec, na
dvou ruznych pocitacich v prubehu cca jednoho tydne.

Nevim prave, jak a jestli vubec bych ten syscall dokazal najit a zjistit
proc se to df zasekava.

P.