Wifi karta TL-WN553AG (5 GHz)

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Mon Jul 28 17:17:27 CEST 2008

Ahoj,
chystam se vymenit nejake stare karty v routerech za novejsi s atheros
cipsetem. Ještě loni jsem uspesne nasazoval WX-760A od SparkLANu, ale ty uz
ted nejsou nikde k mani. Jako nahradu mi dodavatel nabizi TL-WN553AG
(http://www.wifiobchod.net/detail.php?did=wif7488da5feb17fa6.04276702&nad=00
04200039&zid=280), který ma mit podle specifikace tez atheros cipset, ale
ani na strankach vyrobce to není presne specifikovano. Zajimalo by mne tedy
jestli kartu někdo pouzivate a jestli bezproblemove funguje, zejména v
hostap rezimu. Popripade doporucte jinou dostupnou kartu s atherosem. Diky.

Milan