resize slice

Stefan Valko valko at kcorp.sk
Thu Jul 24 14:41:06 CEST 2008

Zdravim riesim nasledujuci problem. Vytvoril som si mailserver z manazovanim a
podobnymi vecami a teraz v podstate ho len teraz ddckujem na ine disky alebo
RAID polia (a dalej upravujem samozrejme, plus updatujem) - (clovek je tvor
lenivy :) ) zatial to bolo ok kym bola rovnaka kapacita. A teraz ked urobim
dd napr. z 250GB disku na RAID5 pole ktore ma 500GB ako rozsirim slice na
celu kapacity 500GB pola? Potrebujem pridat volnu kapacitu do /home vie ma
niekto nakopnut spravnym smerom?

PS. inac vdaka za reakcie na moj predchadzajuci problem z 22 VIGOR VPN IPSEC a
FreeBSD vyriesil som to. Pre spojenie IPSEC VPNky z nonBSD systemami treba
pouzit sysctl net.key.preferred_oldsa=0 od vtedy to funguje ako vino :) to
len ak by to niekedy niekto potreboval.

Stefav Valko