par dotazu k bindu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jul 23 10:32:25 CEST 2008

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 07/23/08 10:16:

> to snad dela tohle
>
> logging{
> channel simple_log { # nazev kanalu
> file "/var/log/bind.log" versions 3 size 5m;
>
> nebo ne?

	Co snad dela tohle ?

	Chrootnuti je vec, ktera rozhodne neni v konfiguraci BINDu jakkoliv
videt. To mu predpripravil system nez ho vubec spustil a BIND o tom
vubec nevi.

> netusim, co je na tom vadneho,oteviraci zavorka je na stejnem radku,
> format mi prijde take OK
>
>    $TTL 86400
>       $ORIGIN dvorec.eu.                                 @ IN SOA
> ns.dvorec.eu. root.dvorec.eu. (                  2008072301;
> Serial                                    8H ;
> Refresh                                          4H ;
> Retry                                             30D ;
> Expire                                          2H )

	Ani ja netusim. Obzvlast, kdyz se to do mailu evidentne nejak zalamalo.
Vem SOA z nejakeho zonoveho souvoru, ktery funguje (treba pro
localhost.) a zacni ho postupne upravovat. Az prestane fungovat, je
problem v posledni uprave.