par dotazu k bindu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jul 23 09:13:49 CEST 2008

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 07/23/08 08:37:
> muze mi nekdo vysvetlit nekolik veci okolo bindu?
> v configu mam zapnute logovani do /var/log/bind.log

> Ale zapisuje se do /var/named/var/log

No jiste - pokud nemas v konfiguraci receno jinak tak BIND je pri behu
chrootlej do /var/named

> 23-Jul-2008 07:44:29.632 general: error: dvorec.eu.rev:1: no current
> owner name

Kdyz Googlu zadam dotaz
BIND "no current owner name"
tak odpoved je hned v prvnim odkazu. V druhym taky.

Vadny SOA

> muzete mi nekdo vysvetlit co to rndc je?

RNDC je "Remote NameD Control" - nastroj na ovladani jiz beziciho BINDu
(takze nektere veci lze zmenit i bez restartu BINDu)