Problem se psanim znaku v jEdit editoru

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Mon Jul 21 15:32:54 CEST 2008

Ahoj,

  po reinstalaci pocitace jsem si nainstaloval muj oblibeny editor
  jEdit, ktery je zalozen na jave. Doted jsem ho pouzival bez
  sebemensich problemu, ale nyni mam zajimavy problem. Kdyz pisu
  ceske znaky, tak se mi objevi ctverecek misto onoho daneho znaku a
  i v ulozenem dokumentu je ten znak stejny.

  Domnival jsem se, ze je to zpusobeno spatnym fontem, ale i cesky
  font se chova stejne, nehlede na to, ze pokud otevru jiz hotovy
  dokument, ci udelam copy paste, tak je vse v poradku. Chova se to i
  v ramci jednoho editovaneho dokumentu - kdyz otevru stary dokument,
  ve kterem je cestina tedy v poradku a zacnu psat, cestina se pise
  spatne, ale kdyz kopiruji text ze stejneho ci jineho dokumentu,
  ktery je ok, tak se vlozi spravne.

  Verze editoru je uz hodne dlouho stejna, co je jineho jsou Xka,
  verze systemu (7.0) a java - vse aktualni z portu, zadne extra
  ficury tam nemam, proste portupgrade -N jedit.

  Na linuxu beha jEdit take v poradku. Hadam to na problem s javou,
  ale proc psani nejde, ale zobrazovani jiz hotoveho ano, to me
  nenapada.

  Diky
  Radek

--