spravny nvidia driver

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jul 16 23:17:04 CEST 2008

Marek SOUDNY napsal/wrote, On 07/16/08 22:48:
> nevite nekdo ktera je spravna verze nvidia-driveru na FreeBSD 7 pro:
> GeForce 7300 GT
> vendor ID: 0x10de
> device ID: 0x02e2

> uname -a:
> FreeBSD schrodinger.soudny.net 7.0-RELEASE-p1 FreeBSD 7.0-RELEASE-p1 #2:
> Sun May 25 22:52:04 CEST 2008
> marek at schrodinger.soudny.net:/usr/src/sys/i386/compile/SCHRODINGER  i386
>
> Na 6ce to byla verze (jedina, kterou jsem nasel) 100.14.19, ale v 7ce mi
> pise, ze nemam podporovanou verzi OS ;-(

Zajimave. NVidia tvrdi, ze spravna verze pro GeForce 7300 GT
je 173.14.09, jenze tataz NVidia rika, ze GeForce 7300 GT ma device ID
0x0393 nebo 0x0395

	A podporovanost pro id 02e2 neni uvedena ani v tom 100.14.19 o kterem
mluvis. Tak nevim. Bud's blbe opsal ID, nebo v tom ma bordel NVIDIA.
Kazdopadne, pokud je pravda, ze ovladac 100.14.19 je pro tvoji kartu
vhodny, pak by mel byt uplen stejne vhodny i pro ovladac 173.14.09

	A ja bych urcite sahnul pro ten nejnovejsi.

	Kdysi jsem se s tema jejich ovladacema hodne patlal. Ale jejich
nestesti je prave to tvrzeni, ze maji uniformni architekturu a tudiz
jeden ovladac pro vsechny karty. Coz je strasnej kec, protoze jejich
unifikovany ovladac je jen bundle ovladacu jednotlivych karet a co hur,
v ruznych verzich bundluji ovladace ruznych karet, takze jsem nikdy
nevedel kdy ovladac muzu aktualizovat a kdy ne. Ted uz alespon udavaji
seznam podporovanych ID ...

	Nakonec jsem se na to vykaslal a pouzivam neakcelerovany 'nv' z xorg.
Pokud to nemas na hry, nemel bys pocitit zadny vyznamny rozdil.