nastaveni firewallu

Roman Pavlik rp at tns.cz
Mon Jul 14 10:21:38 CEST 2008

On Tue, Jul 08, 2008 at 05:11:18PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Ja tady nemluvim diagnostice ale o elementarnim fungovani. Jak se treba
> tvuj lokalni pocitac dozvi, ze ma posilat pakety mensi velikosti (nebo
> je fragmentovat), kdyz tohle informaci prinesou prave ICMP ?

Muj lokalni pocitac to nezajima, protoze je za aplikacnim firewallem.
V pripade IP filtru by ale stalo za to rozebrat situace, kdy je to
opravdu potreba (a tim padem je nutne na IP filtru povolit ICMP
prakticky odkukoliv) a zaroven probrat rizika, ktere jakekoliv
ICMP pustene do interni site obnasi.

Ja jsem v mem mailu chtel hlavne polemizovat s myslenkou postavit
si firewall na IP filtru systemem "radeji povolit vic nez min".

--
Roman Pavlik