PF ALTQ

Jan Dusatko jan at dusatko.org
Sun Jul 13 18:39:10 CEST 2008

Omlouvam se, predchozi prispevek jsem odeslal bez dokonceni.

Zkusil bych na toto vyuzit dva mozne zpusoby:
1) Pokud jsou obe sitovky v jedne siti, vyuzit spojeni přes lagg a pak provadet delbu jednoduchymi pravidly

2) pouzit pravidla na bazi CBQ a pod nimi PRIQ ... ale nikdy jsem to nedelal. Je to jen teoreticky model.

Podle meho zalezi, na co to je potreba. Protoze neznam HSFC (a snazim se ho pochopit), je mozne ze tento problem by zde mohl byt podstatne lepe resitelny. Zatím jsem nemusel obdobny problem resit.