Zatuhnuti serveru

Jiří Adámek jadamek at trivision.cz
Fri Jul 11 13:48:52 CEST 2008

Zdravim,

Mam takovy nemily problem. Mam v serverovne 1U server od SuperMicra (2xPIII 1GHz, 2GB RAM, RAID 1) s fBSD7. Bohuzel se mi stava, ze server z niceho nic totalne vytuhne a pomuze jen tvrdy restart. Kdyz se to stalo poprve, sel jsem primo do serverovny, server pripojil na monitor a videl jsem tam jen rozhazene znaky na obrazovce spolu s cerveno/zelenou neco jako sachovnici :) Ok zrestartoval jsem jej, ovsem do hodiny zase to stejne. Ted na serveru nic neprovozuju, bezi de facto naprazdno a stejne se obcas stane, tak 1x3tydny, ze vytuhne.

Někdo mi radil, ze to vypada na prehrati pameti, ale zas si rikam, proc by se mely prehrivat, když ten server je prece na umisteni v racku stavenej.. O vikendu mam v planu jit preinstalovat fBSD, jen si nejsem jisty, zda to neni zbytecna prace..

Kde myslite, ze by mohl byt problem? Mam ho jeste v zaruce (kupovano od firmy přes bazar), takze v nejhorsim bych jej vyreklamoval..

Dekuji za radu.

S pozdravem
Jiří Adámek