problem s nmapem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 11 11:34:03 CEST 2008

Jaroslav Votruba wrote:
>> pkg_delete /var/db/pkg/nmap-*

> super to je to co jsem potreboval.

	To, co jsi potreboval bylo napsat "make deinstall" - presne jak ti to
radila ta hlaska, ze ma s napsat. Ale kdyz se ti to nelibilo, tohle je
taky dobry.

> nicmene se zda , ze posledni verze nmapu je stejne dojebana jako ta
> predchazejici.

	Ale to neni zadna chyba nmapu. On ti pouze oznamuje, ze nastala nejaka
skutecnost. O ktere je pravdepodobne, ze s jinou verzi nastane uplne
stejne. NMAP ma prednastavene urcite limity - aby ti pri pri sve praci
nezlikvidoval (pokud mozno) ani ten stroj ze ktereho scan provadis - a
idealne - aby nezlikvidoval ani sit a pocitac testovanou.

	Nektere limity lze ovlivnovat konfiguracne.

	Tady jde o nejaky limit tykajici se opakovaneho posilani testovacich
pakety na ktere neprisla zadna odpoved, ale neptej se me uplne konkretne
o co jde - to uz bych musel lizt do zdrojaku.

	Kazdopadne - v zasade ti oznamuje pouze tolik, ze zvolenou metodu
testovani nelze pouz a je treba sahnout k jinym postupum. Jo, ty mozna
nejsou az tak rychle. Neco se mozna nepodari zjistit vubec.

	Ale jinak o nic nejde. Nikam snad nepospichas, tak to muzes nechat
dobehnout i pomalu, ne ?

	A co se tyce portupgrade:

> cd: can't cd to /usr/ports/sysutils/portupgrade
> [missing key: categories]

ukazuji obe na tentyz problem - strom portu neni pritomen kompletni.