Latitude D530 Audio

Hougan hougan.ct at gmail.com
Thu Jul 10 13:37:43 CEST 2008

Jozef Babjak napsal(a):

>   ^-- Memam to tu pri ruke, tusim nieco na sposob snd_maestro3.
>
> J.

Asi nepotesim ale me to pripada ze si s tim ten HDA modul nevi rady.
Resp je to HDA zvukova karta ale nezna zrovna tento typ karty.

Zkusil jsem na jedne masine kde je HDA zvukova karta ten modul nacist a
vypada to u mne takhle...
(7-release-p2)

pcm0: <Intel 82801H High Definition Audio Controller> mem
0xf0520000-0xf0523fff irq 21 at device 27.0 on pci0
pcm0: [ITHREAD]
pcm0: <HDA Codec: Realtek ALC262>
pcm0: <HDA Driver Revision: 20071129_0050>

u tebe je rozdil ze HDA codec unknown v tom je asi problem...

Zdenek Doubrava