Latitude D530 Audio

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jul 10 09:26:13 CEST 2008

MARCHYN Tibor napsal/wrote, On 07/10/08 08:44:

> test dopadol tak ze device dsp0.0 je busy, a v dsp0.1 bolo pocut piskot

Takze dsp0.0 uz nekdo pouziva, piskot sice neumoznuje urcit, jestli to
hraje spravne (pokud ne, pak bych pricinu zacal hledat tady:

> pcm0: <HDA Codec: Sigmatel (Unknown)>

) al eprinejmensim to neco dela. Pokdu to s temi programy, co jsi
napsal, nedela naprosto nic, tak to znamena, ze problem maji nespis oni.
Ale s cimkoliv okolo KDE ti nijak zvlast neporadim. To je strasna hydra ...