fsck

Jaroslav Juha freebsd at server.juhacr.net
Thu Jul 10 08:06:39 CEST 2008

>Neni to nahodou tim, ze je to spusteno na primountovanem oddilu a tak
je
>fsck jen pro cteni (NO WRITE)?
>Zkusil bych ten /tmp odmountovat a pustit na nem to same fsck -y
>
>Mirek
>
>A nemate nahodou uvedene partition primountovany - (NO WRITE) ?
>
>Zdenek

Ano, primountovane jsou, v tom tedy bude ten problem. Nikdy jsem
nezkousel odmountovat systemove partitions, to muzu normalne za chodu?
Resp. kdyz se mi neco stane s jedinym fyzickym systemovym diskem na
nejakem vzdalenem stroji, tak lze postupne vsechny partitions
odmountovat a proverit uvedenym zpusobem? Nezkolabuje tim system?

Jarda