traffic pf

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Sun Jul 6 00:35:42 CEST 2008

RW> nie je pravda, on vie statistiky na rule.

RW> vseobecne, statistiky z pfctl v kombinacii s rrd by mohlo byt riesenie.

RW> btw: jeden znamy, ktory chcel niekedy monitorovat traffic v datovom centre
RW> mi niekedy hovoril o netflow. ak si dobre pamatam, vymysleli to v cisco. pre
RW> bsd je nieco v portoch. narychlo som vygooglil napriklad:

Ano, netflow, nebo take umi delat statistiky na rules IPA -
http://ipa-system.sourceforge.net  - u IPA je problem, ze uz neni
vyvijena pro PF, s tvurcem jsem si jeden cas dopisoval a byl velmi
rozezleny na vyvojare PF, ze nejsou ochotni vyjit vstric tvurcum
softwaru. Nicmene IPA ve verzi 1 fugovala vyborne.

Radek

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejca