outlook web access - cteni mailu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 4 10:51:55 CEST 2008

Jindra Fucik wrote:

> To bych ja prave taky rad, ale IMAP mi bud neni umoznen, nebo nevim, kde ho
> hledat.

	No vsak to nemusi byt prave tenhle Exchange, i kdyz to by samozrejme
bylo nejmene prace.

	Forwarduj si to nekam uplne jinam. Pro me za me - treba na Seznam
(teda, ja nevim, jestli tam IMAP maj). Tedy, samozrejme, za predpokladu,
ze takove forwardovani firemni posty neni v rozporu s bezpecnostni
politikou - maji-li neco takoveho.

> Jo a to vsechno pokud mozno strojove a ne klikanim v gui.

	No ten forward mozna budes muset nastavit klikanim. Ale pak muzes na
tenhle server zapomenout a vsechno si delat tam, kam si to posles.

	Pohybujeme se ale sakra za hranou toho, co bychom tu meli probirat.