outlook web access - cteni mailu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 4 10:24:07 CEST 2008

Jindra Fucik wrote:
> mam takovej dotaz - mam jednu emailovou adresu, ktera je dostupna pouze
> prostrednictvim M$ Outlook registrovanem v domene a nebo pomoci outlook web
> access.
>
> Outlook nevlastnim a moc se mi ho vlastnit nechce, ale trochu jsem uvazoval,
> ze treba nekdy nekdo resil, jak parsovat maily z toho prasteneho owa.
> Neznate nejakej pohodlnej a fungujici produkt?

	Ja teda do sveta serveru MS moc nevidim, ale mel jsem dojem, ze OWA
poskytovane pres Exchange 2000 a pozdejsi ma dve varianty UI:

- "Premium", ktera vyzaduje pristup pres MSIE 5 a pozdejsi (Exchange
2000 a 2003) respektive MSID 6 SP1 a pozdejsi (EXchange 2007 a pozdejsi)

- "Basic" ktera je pristupna bez jakykoliv "bezny" browser

	Takze predpokladam, ze ty se k mailum dostanes obycejnym browserem,
pokud UI bude "Basic". Jak se prepina UI nemam poneti (treba to neni
potreba, treba to poznava sam prave podle browseru).

	Ja bych si ale tu adresu radsi forwardoval nekam, kam budu mit normalni
pristup pres IMAP ...