Problem s xorg na 7.0 - castecne vyreseno

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Tue Jul 1 12:06:40 CEST 2008

DL>         No, tak to je takrka(!) jiste, ze jde o nejakou chybu v konfiguraci.
DL> Alternativne by mohlo jit o chybne poradi incializace hardwaru - jenze u
DL> toho je pravdepodobne, ze by si toho vsimlo u dane karty vic lidi a slo
DL> by o tom neco Googlem najit ...

Tak ono si toho vsimlo vic lidi, konkretne z konference X11 mi
soukrome prisly 3 reakce, ze maji stejny problem, ale reseni jsem
bohuzel nenasel.

Co se tyce te chyby konfigurace, tak zcela jiste to bude, cista xorg,
nez jsem tam zacal cpat dalsi software dokonce jela, ale nejsem si
jist, zda se to opravdu rozhodilo po instalaci, nebo to byla jen
nahoda. Bohuzel netusim, kde hledat chybu, protoze doted to bylo tak,
ze jsem nainstaloval metaport xorg a kde, vygeneroval konfiguraci a
jelo to. Stejny zpusob s ATI a 7.3 xorg selhava.

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejca
 radek at ceskedomeny.cz