Problem s xorg na 7.0

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Wed Jun 25 23:23:15 CEST 2008

Ahoj,

BRK> To ale neni na 99% tento pripad. Odesel mi budto display, nebo
BRK> sbernice na nej, nicmene kdyz pripojim monitor misto vestaveneho LCD,
BRK> tak notas bezi. Navic, jak jsem jiz psal, jeste po instalaci FBSD a
BRK> xorg na tom dalsi 2 dny behaly bez problemu XPcka.

notebook je z opravy a vysledek byl stejny, takze jsem nainstaloval
misto 7.0 6.3 a vysledek neni stejny, ale po spusteni Xorg vytuhne
system uplne, cerna obrazovka a mrtvo.

S vesa driverem xorg funguji. Hledal jsem velmi dlouho po internetu a
nasel jsem, ze s ATI Radeon grafikami jsou problemy hojne. Problem
je, ze rada downgrade na xorg 7.2 nebo vymena grafiky, se mi moc
nelibi.

Nicmene, pokud chapu dobre stranku
http://en.wikipedia.org/wiki/Radeon , tak se musim smirit s tim, ze
mi proste xka chodit nebudou.