webkamera na bsd

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Wed Jun 25 13:15:35 CEST 2008

----- Original Message -----

> mám požadavek od jednoho kolegy na instalaci webek do společných prostor
> panelaku(nekdo si plete vytah se zachodem :-)) )
> Hlidany prostor bude v dosahu USB kamerek (asi 3) a potřebuji nejakou
> aplikaci, která by ukládala statické obrázky v nejakem casovem intervalu
> na HD. Druha aplikace asi PHPckova, ktera by dovolovaly tyto snimky
> prohlizet. Pripadne nejake podobne, ale inteligentnejsi reseni. Neresil
> jste nekdo neco takoveho?

Ahoj,

zalezi jakou mas predstavivost. existuje port spca, kterej resi usb
webcamerky. Chvili jsem na nem neco delal, ale je to dost problematicke. V
soucasne dobe existuje velke mnozstvi mutaci kamer a prakticky kazda ma
nejakou drobnou zmenu ktera dela to, ze nefunguje.
Nehlede na to, ze pouzivaji CMOS cipsety a ty maji opravdu spatne
vlastnosti - napriklad svetelna citlivost je uplne o nicem.

Pokud chces neco smysluplneho, tak nejakou CCTV kameru a xawtv port obsahuje
ruzne utilitky, tam treba neco najdes.
(pouzivam na www.nekropolis.cz)

Jindra