Ako stopnut Firebird na FreeBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 24 10:30:08 CEST 2008

Richard Willmann wrote:

> nevyrobilo to rc skript v /usr/local/etc/rc.d/ ?

	Jestli se Firebird nespousti jako perzistentni daemon nybrz jej ad-hoc
spousti inetd, tak nejspis zadny startovaci script v rc.d nebude.
Konkretni instance Firebirdu tak nejspis pobezi po dobu existence TCP
spojeni, ktere jej vytvorilo.

	Predcasne umrti pujde nejspis vyvolat zaslanim signalu - moc Firebird
neznam, ale cekal bych, ze bude reagovat na standardni SIGQUIT