7.0-RELEASE - problem s pripojenim TCP/IP

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Jun 20 10:36:56 CEST 2008

Dan Lukes wrote:

[...]

> A co se tyce tech sysctl - dodatecne
> me tam prekvapuje to vypinani SACK. To je pomerne starsi zalezitost a
> cekal bych, ze s tim uz moc potize nebudou. Naproti tomu TCO je vec
> nova, tam se problemy cekat daji. Jestli mas jeste chut pokusovat, zkus
> ten SACK zapnout - mohlo by to zustat funkcni i tak.

Pred casem (tri mesice zpet) jsem tu resil problem, ze nekteri klienti
maji problem s pripojenim na FreeBSD 7.0 a ze se to da vyresit vypnutim
SACK (sysctl net.inet.tcp.sack.enable=0) no a jak ted koukam do mailu,
tak vcera vyslo FreeBSD Errata Notice FreeBSD-EN-08:02.tcp, kde se prave
tenhle problem zminuje:
http://security.freebsd.org/advisories/FreeBSD-EN-08:02.tcp.asc

Tak jen pripominam, ze pokud s timhle mel / ma taky nekdo problemy,
oprava je jiz na svete v podobe aktualziace na 7.0-RELEASE-p2, nebo
7.0-STABLE

Mirek