NS a FTP dve IP na jednom stroji

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 20 09:45:29 CEST 2008

Jindra Fucik wrote:

> Jses si jistej?

	Ausgerechnet se sendmailem

> vr0: flags=8843<UP,BROADCAST,RUNNING,SIMPLEX,MULTICAST> mtu 1500
>         inet 10.88.62.A netmask 0xfffffff0 broadcast 10.88.62.47
>         inet 77.78.118.B netmask 0xffffffff broadcast 77.78.118.B

> /etc/mail/sendmail.cf:O ClientPortOptions=Family=inet, Address=77.78.118.B

> s timhle funguje uplne presne tak jak si predstavuju.

	A default gateway (presneji receno, route zaznam, kterym se ridi ta
odchozi spojeni sendmailu) ti ukazuje kam ? Do te site 77.78 nebo jinam ?

	Nevylucuju, ze se mi tam nekde nepodarilo spachat nejakou konfiguracni
chybu, to navic clovek po sobe casto neni schopen najit. Asi to teda
zkusim jeste jednou v nejakem testovacim prostredi. Tam jsme to zatim
vyresili jednoduse. Druhym pocitacem. Vsak uz to dneska stoji par
drobnych, opbzvlast kdyz se tam da neco vyrazeneho co by jinak uz bylo
spis na vyhozeni ...