Poskozeni MBR a zavadece

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Jun 17 17:19:29 CEST 2008

On Tue, 17 Jun 2008, Bc. Radek Krejca wrote:

>  Na discich data evidentne jsou, chtel jsem se zeptat, zda a jak je
>  mozne pomoci instalacniho CD zavadec opet vnutit bez toho, abych si
>  zlikvidoval data (ptam se sice zdanlive na zakladni veci, bohuzel
>  se sysinstall jsem delal uz mockrat, ale nekde jsem neco stejne
>  zvoral).

	ja si myslim ze jo, ale uz si to presne nepamatuju.

	muzes ten disk vzit jinam, zazalohoval bych si urcite prvnich par
mega nez bych s tim cokoli dalsiho delal, zkontroloval jestli tam je
partition table, a zkopiroval prvnich 446 bajtu (dd s bs="1") z jinyho FBSD
stroje.

	ucite to jde i "vic high-level", ale tohle by melo fungovat urcite;
pokud sis toho neprepsal vic. Mozna sis zrusil partition table, a to uz by
bylo horsi.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>