Problem s xorg na 7.0

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Wed Jun 11 23:17:05 CEST 2008

Dobry den,

  rozhodl jsem se preinstalovat muj notebook, mel jsem tam bezici
  xorg s kde na FBSD 6.2.

  Problem je, ze na 7.0 mi to nebezi. Xorg bezi bez problemu, v logu
  jsem nenasel nic zasadniho, alespon nic, co bych chapal jako nejaky
  problem. Bohuzel, vysledek vypada tak, jak je na obrazku, na nejz
  uvedu link na zaver. Neda se to nijak ovladat a obcas se vzhled
  zmeni na jine "zrneni". Popsal bych problem lepe, ale bohuzel me
  nenapadaji slova, jak to vysvetlit, 2x foto zvladne lepe.

  xorg.conf je vygenerovan standardne z xorg. Vse je vyprekladano z
  updatovanych portu, system ma Generic jadro. Zajimave je, ze pokud
  pustim X a pak kdm, tak obrazovky vypadaji vice mene naprosto
  totozne, jakoby se ulozila bitmapa a vzdy se spustila.

  V messages se mi objevi tato hlaska:

  Jun 11 22:51:39 ncb81 kernel: info: [drm] Setting GART location based on new memory map
  Jun 11 22:51:39 ncb81 kernel: info: [drm] Loading R300 Microcode
  Jun 11 22:51:39 ncb81 kernel: info: [drm] writeback test succeeded in 1 usecs
  Jun 11 22:51:39 ncb81 kernel: drm0: [ITHREAD]

  Muj dotaz zni, co s tim?

  Foto po prikazu X: http://www.starnet.cz/free/xorg.jpg
  Foto po prikazu kdm: http://www.starnet.cz/free/kdm.jpg
  Dmesg: http://www.starnet.cz/free/dmesg.txt