Vyber notebooku - IBM ThinkPad R61?

Matysek maty at piskotek.cz
Mon Jun 2 13:31:45 CEST 2008

Miroslav Lachman píše v Ne 01. 06. 2008 v 19:03 +0200:

> Podle mych informaci z ruznych mailinglistu je obecne u FreeBSD dost
> problem s usinanim / hibernaci, takze na funkcnost bych nespolehal.

To neni tak uplne pravda. Problem muze byt u KLaptop, ano tam to opravdu
hodne casto zlobi, ale u IBM jsem se s tim nesetkal (R40e, T43p,
LatD680,....). IBM jsou nejlepe podporovane ze vsech laptopu. Konkretne
na FJS LB E8410 funguje 7.0 naprosto korektne.

> Nemam zkusenosti s timhle konkretnim strojem, ale pokud vim, tak ovladac
> pro WiFi Intel PRO/Wireless 4965AGN neni ani v 6.3 ani v 7.0. Nekdo se
> ho sice zkousi portovat, ale zatim jsem necetl zadne pozitivni ohlasy.

FreeBSD ksindl.piskotek.cz 7.0-RELEASE FreeBSD 7.0-RELEASE #0: Sun Feb
24 19:59:52 UTC 2008
root at logan.cse.buffalo.edu:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC  i386

@pci0:3:0:0:        class=0x028000 card=0x10118086 chip=0x42308086
rev=0x61 hdr=0x00
    vendor     = 'Intel Corporation'
    device     = 'Intel 4965AGN Intel<AE> Wireless WiFi Link 4965AGN'
    class      = network

http://intellinuxwireless.org/index.php?p=iwlwifi

Kdyz to rozbehal takovy lumik, jako jsem ja......... Jedine co zatim
zlobi je WEP (4 klice) pres WA v KDE.

--
S pozdravem

           Matysek