tezce O.T. vadna syntaxe mailove adresy

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Mon Jun 2 11:57:41 CEST 2008

> Zdravim,
> narazil jsem na drobny problem u syntaxe mailove adresy - seznam.cz
> umoznuje zalozeni mailove adresy s pomlckou na zacatku, kdyz na to ale
> chci poslat mail, vrati se mi chyba:
> Diagnostic-Code: X-Postfix; bad address syntax
> Uz mam otestovano, ze to vratily vsechny Postfixy, ktere jsem mel
> moznost otestovat. Mail prosel z microsoftiho mailserveru, a z
> pravdepodobne eximu. Proto bych chtel poprosit, pokud je nekdo lepe
> znaly prislusneho RFC, zda by mohl napsat, jestli je pomlcka na zacatku
> [...]

To neni poprve, jeden cas umoznili uzivatelum vytvaret adresy typu
jmeno... at seznam.cz, nejaky cas se k nim posta na adresu s teckami pred
zavinacem posilat dala a pak to utli...  Mel jsem jednoho uzivatele s
takovou adresou, ktery si stezoval ze mu to prestalo fungovat.

Tezko ale clovek s nimi bude nejak bojovat, je to free sluzba...

Pepa.