Samsung DvD-RW - chyba na FreeBSD 7.0 (omluva za predchozi neuplny mail).

Matysek maty at piskotek.cz
Mon Jun 2 08:56:59 CEST 2008

Dan Lukes píše v Po 02. 06. 2008 v 02:39 +0200:

> 	Vzhledem k tomu, ze 08/03 je
> "LOGICAL UNIT COMMUNICATION CRC ERROR" mohlo by pomoci zakazat DMA
>
> 	Jak jsi sam vygooglil - mas proste spatnou mechaniku. Ze se to na jinem
> OS neprojevuje je irelevantni (mohou pouzivat jine sekvence prikazu,
> jine casovani - nebo proste zakazou to DMA).
>
> 	Ja bych ji ovsem vymenil za jinou, ktera fungovat bude.
>
> 						Dan
Toto uz je jen doplnkovy spam.

Ze zvedavosti jeste googlil, az jsem vysmejdil par diskusi ohledne
problemu s temito mechanikami, ktere hodne spatne funguji na DMA,
nativne se chytaji na PIO, aneb hodne lidi tam popisovalo jejich boj s
biosem.

Ono je to docela logicke, podle toho co pisete a dmesg ...... tohle mi
nedoteklo hned. Hlavne nova identicka mechanika se chova totiz uplne
stejne, potvora. Nicmene uz mam novou. Diky za info.

--
S pozdravem

           Matysek