virtualni file system

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Mon Jun 2 07:39:02 CEST 2008

> ZFS, ci sa nam to paci, alebo nie, je naozaj este stale v experimental faze.
> Je vela success stories, ale presne take iste mnozstvo tych druhych.

  ^-- Ak su tu jasne specifikovane poziadavky na storage, a jasny
kandidat na riesenie, ktorym je ZFS, je dobre si polozit otazku, ci je
na mieste tam tlacit nasilu FreeBSD. Osobne by som tam bez vahania dal
Solaris 10. Ide o to, ci potrebujete vyriesit problem a nasadit
stabilne riesenie, alebo ci chcete testovat cool ficury svojho
oblubeneho OS. Oboje je dobre, kazde z rieseni moze byt z nejakeho
pohladu  lepsie ako to druhe.

J.