Vyber notebooku - IBM ThinkPad R61?

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Jun 1 19:03:44 CEST 2008

Lumír Sedlák wrote:
> Zdravim,
>
> vybiram mladasovi notebook a chci mu ho dat s rozbehanym FreeBSD - mate nekdo osobni zkusenosti s R61, prosim?
> http://www.alza.cz/notebook-ibm-lenovo-thinkpad-r61-d87025.htm
> S-video a ctecka otisku fungovat nemusi, ale potreboval bych vedet, jestli jsou s timto strojem i jine hardwarove nebo funkcni problemy (setreni energie, usinani, hibernace, funkcni klavesy atd).

Podle mych informaci z ruznych mailinglistu je obecne u FreeBSD dost
problem s usinanim / hibernaci, takze na funkcnost bych nespolehal.

Nemam zkusenosti s timhle konkretnim strojem, ale pokud vim, tak ovladac
pro WiFi Intel PRO/Wireless 4965AGN neni ani v 6.3 ani v 7.0. Nekdo se
ho sice zkousi portovat, ale zatim jsem necetl zadne pozitivni ohlasy.

> Dale bych k nemu poridil i nejakou GSM kartu pro t-mobile datovy tarif - mohl by mi prosim nekdo doporucit bezproblemovou pcmcia/expresscard kartu?

Tady je v prve rade potreba mit jasno, jestli PCMCIA, nebo ExpressCard,
jelikoz, dle meho nazoru, nejsou zamenitelne.

Mirek